Sidor

tisdag 6 november 2012

Yo, jag deffar på

Deff period 2, dag 2

Vikt 78,6 (startvikt 78,4) = +0,2

En ökning i vikt när deffen startar? Vad händer? Hilfe!!!
Nej, jag är inte speciellt orolig. Jag käkade bra igår så viktökningen har bara med vätskebalans och annat kul att göra. Det kanske är en ökning av muskelmassan på 0,2 kg? :)

På gymmet var det fullt ös. jag hade mycket energi och det kändes bra att gå över till lite lättare vikter och stora mängder repetitioner.
Fokus på gymmet var ben och armar, kryddat med några magövningar. Som grädde på moset körde jag en kvart på crosstrainern. Min fru körde en hel timme på crossen! Imponerande!
Frun mobbar mig hårt för att jag har så dåliga vader, så nu ska jag lägga ännu mer fokus på att bygga vader. Det är som många säger, att det är svårt att bygga snygga vader - men det är inte så konstigt när man tränar allt utom vaderna de första 15 åren man kör på gym. inte förvånande att vaderna inte hänger med när man plötsligt kommer på att man ser skrattretande ut i shorts.

Men det var ett härligt pass på gymmet!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar