Sidor

onsdag 17 september 2014

Mer Sheiko

Som jag lovade mig själv har jag påbörjat nästa Sheiko program.
Det är nu program #37 som genomgår ett test.

Förra programmet jag körde, #29 tyckte jag var ganska lätt att komma igenom. Vikterna var inte överdrivet tunga och volymen var ganska lugn.
Program #37 är betydligt hårdare. Det ska bli spännande att se vart det leder och hur det känns när jag kommit igenom programmet.

Förutom träning arbetar jag lite på dagarna. Jag är redovisningskonsult på Frivision i Malmö och hjälper egenföretagare med bokföring, redovisning och skatter.
Vi är just nu igång med att skriva ett antal artiklar som vi kan publicera på www.frivision.se. Artiklar som ger handfast information om ämnen som vi ser ett behov för speciellt hos egenföretagare.

Gå gärna in på www.frivision.se och se vad vi kan erbjuda!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar