Sidor

måndag 19 november 2012

Vikt 77,9 Dag 4

Okej, målen, förutom att växa så mycket som möjligt är klara.
Jag tycker inte ABCDE har gett så mycket den här gången som det har gjort vid tidigare försök. Men jag kör på lite till. Känner mig egentligen mer motiverad att se till att komma ner ordentligt i fett%. Men samtidigt vill jag växa. Jag vill lägga på massa.
Kanske om jag är bättre vid nästa deffperiod så lyckas jag rippa lite.

Mitt andra problem är att jag inte har något riktigt bra träningsupplägg. Eller, det har jag egentligen. Ett gammalt träningsupplägg som har modifierats ett otal gånger. Det känns bara som det är dags att lägga om till något nytt, något som jag kan hålla strikt ett tag som jag kan mäta framsteg i.

Sneglar lite på German Volume training alternativt ett program som innebär 100 reps över 5 set (40/30/20/10).

programmet jag har är nog inte helt fel. Det är fokus på basövningar, och jag kör 3-5 set i varje övning antingen tungt 4-8 reps eller lätt omkring 12-20 reps.

Hela veckan luktar överarbete men jag hoppas det inte blir så mycket att jag inte hinner träna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar