Sidor

onsdag 14 november 2012

Grymt taggad!

Jag är grymt taggad att köra på och träna riktigt hårt. Jag är grymt taggad att lägga upp ett bra kostschema som jag kan följa.

ABCDE rekommenderar  16xkroppsvikt Kcal per dag under deff. Om jag räknar med att jag väger omkring 77 kilo ger det 1 232 KCAL per dag. Jag ligger lågt i energiintag, men ärligt talat inte så lågt. Det är jäkligt svårt att komma ner så mycket och samtidigt hålla energin uppe och framför allt hålla ett högt proteinintag.

Nåja, utmaningar är till för att lösa!

Nästa utmaning är bulkfasen där ABCDE rekommenderar 24xkroppsvikt+1500 KCAL. För min del ger det ett energiintag på 3 348 KCAL. Det är en hel del när man äter det systematiskt.

Men även denna "utmaning" ska övervinnas.

Jag ska räkna lite på saken och jag lovar att lägga upp lite information!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar