Sidor

söndag 11 november 2012

Helg med vandring och statistik

Vikt: 77,9 - Nu börjar det röra sig så sakta.

Viktmässigt är det en bit kvar och mellan 5 och 7 dagar kvar av dieten.
Jag har inte varit tillräckligt strikt, så några extra dagar skadar nog inte.

Nu har jag i alla fall gjort jordnötssmör så jag kör en variant på jordnötssmörsdieten : http://adf.ly/EgKbv
Men jag håller mig lägre i jordnötssmör och äter lagad mat en gång om dagen i stället.

Helgen bjöd på lite vandring och geocaching med lufsargruppen. Vi hittade bara 2 av 5 cachar, men det var kul att vara ute på skattjakt :)

På söndagen var det tid att dra sig till gymmet. Det blev ett härligt pass med både styrka och kondis. Dessutom kunde man göra en analys av kroppssammansättningen. 17% fett får jag vara ganska nöjd med, men det finns helt klart utrymme för förbättringar. Fettet ska ner och muskelmassan ska öka!

Nu kör vi!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar