Sidor

torsdag 8 november 2012

Går det frammåt, eller?

Vikt 78,6 - det är tveksamt om det går frammåt, eller?

Jag körde ett pass ben och armar igår. Det var riktigt nice och jag kände mig stark - till att börja med.
Men halvvägs in i passet gick jag in i den berömda muren. All kraft försvann.

Dottern var på ett danspass och frun kämpade på crossen, så det var inte läge att avbryta och köra hem. Den andra halvan av passet gjorde jag så gott det gick.

Efter träningen var det kvällsfika med nybakade bullar. med mina mått mätt var jag extremt återhållsam, men 3-4 bullar med pålägg gick ju snabbt ner. Kanske en av anledningarna till att vikten står stilla? :)

Jag är lite kluven, för jag tycker det ser ut som om musklerna har svarat bra på träningen. Inte så att jag har blivit stor, men med god vilja tycker jag mig se en liten förbättring och framför allt lite mer vaskuläritet :)

I kväll ska lufsargruppen ut i skogen och sova i vindskydd. Imorgon ska vi vandra lite och leta geocachar innan familjen ska vidare på kalas.
Det blir spännande att se vad helgen för med sig. Om jag ska kunna gå över på en ny bulkfas om en vecka måste vikten ner först!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar