Sidor

måndag 26 november 2012

På diet igen

Vikt 78,8 (dag 3)

I lördags började dieten igen eftersom vågen visade 80,1.
I lördags körde jag armar, axlar och mage. Det blev ett riktigt hårt pass. Jag körde bicepscurls, triceps pushdown och upprätt rodd i kabelmaskinen. 10 set av varje övning utan mer vila än att byta vikter. Detta följde jag upp med lätta axelpressar och crunches. Mage och armar var mosade efter det passet.
Axlarna tar jag det lungt med, så de var inte så genomkörda.

Nu kör jag på med diet och försöker hålla mig till periodisk fasta med mycket proteinpulver och  jordnötssmör. Det kommer att bli intressant att se hur jag, som är en frukostätare av stora mått klarar periodisk fasta och att inte äta något förrän vid lunch.

I kväll ska bröst och rygg manglas på gymmet!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar