Sidor

måndag 19 november 2012

Dag 5

Vikt 78,8 kg

Börjar bli trött på att bulka igen. Visst är det gott att äta loss och energin på gymmet är super, men magen kommer direkt. Jag känner mig tjockare nu än när jag vägde 83 kilo.

igår körde jag armar och ben. Det var faktiskt en ganska håglöst pass. Vikterna var tunga och motivationen var bra, men redskap var upptagna när jag behövde dem. Det gjorde att det kändes som det var dåligt flyt i träningen. Jag tror att mina planer på att testa något kul träningsupplägg kan medverka till att jag inte hade fokus på min egen plan.

Ska vi nu se det positiva i det hela så körde jag bättre än förra passet. Benen svarar jättebra så jag maximerar vikterna i benpressen. Raka marklyft tar jag det lungt med eftersom jag har fått känningar i baksida av höger knä. Skit om knäet ska börja strula nu :(

Idag har jag vilodag och ska försöka ta det lite lungt med maten också.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar