Sidor

torsdag 15 november 2012

Deffen närmar sig slutet

Vikt 78,8

Nu närmar sig deffperioden sitt slut. Det är skönt att se att nedgången har gått som planerat. idag är jag jäkligt hungrig och längtar efter att få köra igång med en mer energirik period.

Träningen igår gick över förväntan. Det blev "bara" tre set i varje övning, men med 15 repetitioner. Marklyften blev tyngre än jag hade tänkt mig helt enkelt på grund av att jag var för lat för att ändra vikterna på stången som någon hade lämnat kvar på golvet. 3x15 på 100 kilo lyckades jag, men den sista repetitionen på sista setet var jävligt tung att få upp!

Stångrodden blev också tyngre än jag tänkt från början eftersom jag inte orkde joxa för mycket med viktplatterna när jag supersettade med bänkpress.

I kväll hoppas jag hinna med ett pass för armar och ben.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar