Sidor

tisdag 17 september 2013

Yeah right - det går ju bra det här...

Någon deff enligt ABCDE har det helt klart inte varit tal om den senaste tiden. Viss energirestriktion okej, men tanken är ju att ligga på ett rejält underskott under deffen och ett rejält överskott under bulken.

En liten förkylning har dessutom slagit till och gjort att träningen blivit lidande.

Skilnaden mellan vinnare och förlorare är att förlorare ger upp. Det tänker jag inte göra. Upp på hästen igen! Nu vet jag att helgen kommer att bjuda några utmaningar när det gäller att minimera energiintaget, men veckan ska fungera, då ska jag hålla energirestriktion. Sedan är frågan om jag inte ska bulka lite igen.

Usch, det är svårt. Att äta är gott, och det ger så skön skjuts i träningen. Men när man tittar i spegeln är det roligare när man ser bra ut.

Jag kanske bara ska hålla mig till planen, som ju var att bygga under hösten.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar