Sidor

fredag 30 augusti 2013

Fortsatt träning, bulk och DHL stafett

Bulken fortsätter och träningen går som vanligt, framåt, sakta men säkert enligt mitt  GVT - advanced schema. Senast stod bröstträning på schemat och det gick bra att köra 10 set 3 reps på 105 kilo (med lite hjälp från min älskling de sista två setten.

Lyreco, där jag jobbar har som tradition att ställa upp på företagsstafetten DHL stafetten, så också i år. Det är ett kul arrangemang 5x5km stafett med allt från proffslöpare till dem som går sträckan. Mitt lag kom in på 2 timmar 9 minuter vilket jag tycker är mycket bra för ett gäng ekonomer.
Jag sprang mina 5 km på runt 24 minuter vilket jag är mycket nöjd med eftersom jag inte alls har tränat löpning. Jag har ju varit upptagen med att bygga massa!


Nu börjar det kännas riktigt jobbigt att bulka och öka i vikt. Skärpet måste spännas ut och jag börjar känna mig tung. Jag tror att jag ska köra på ett ABCDE upplägg igen med 10-12 dagars deff efter helgen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar