Sidor

onsdag 27 februari 2013

Trögt

Det går trögt.

Nej, det går inte alls. Inte med att minska lite i vikt som jag hade planerat. Det är ju så gött att äta och det är så härligt att ha energi och styrka på gymmet.
Det är svårt att komma ifrån att man har mer energi till träning när man äter ordentligt (eller mycket i alla fall)
Nu är det dock hög tid att ta tag i bitarna och se till att gå från tanke till handling.

Nu är det tid att komma i bättre form. Kommer jag ner till 75 kilo som är första målet så vet jag att min form ser bra ut. Idag ligger jag på lite över 81 kilo.

Det positiva är att jag tycker att jag har ökat fint i massa de senaste månaderna. Nu är det dags för massan att synas. Dags att ta bort det skyddande fettlagret och få fram konturerna lite.
Det är fan bara att köra - inget att gnälla över eller att be för.

Det går trögt, men kom igen nu. Nu kör vi!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar