Sidor

tisdag 18 juni 2013

Fortsatt jordnötssmör

Jacob Gudiol har ett mycket intressant och välskrivet inlägg på sin blogg som är värt att läsa: http://traningslara.se/rapporterat-kostintag-kontra-verkligheten/

Jag ska inte referera hans artikel. Jag är övertygad om att han har en poäng i det han skriver.

Själv försöker jag traggla på med jordnötssmör på dagarna och vanlig mat på kvällen. På grund av en massa fuskande har dock resultaten uteblivit - naturligtvis.

Nu känns det som om jag går på diet hela tiden, och det gör jag också. Det som är så frustrerande är att några små fuskande har så stor inverkan på resultatet i helhet. Ser man positivt på det så är det bara små förändringar utöver de jag redan gjort som ska till för att skapa goda resultat!

Nu är det två och en halv vecka kvar till semestern. Två och en halv vecka ska jag kunna köra på strikt och sedan följer semestern, och då ska jag inte hålla igen (så mycket) med energiintaget :-)

Till hösten ska jag gå över på en ABCDE idet igen. Denna gång blir det ohämmat ätande under bulken och strikt diet under dieten. Ser fram emot detta!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar