Sidor

onsdag 2 januari 2013

Nytt år

Då har ett nytt år startat. Man känner sig som en ny människa. Man känner att världen och livet är fullt av möjligheter! Nu jävlar ska jag ta tag i allt och få gjort allt som jag tidigare bara tänkt på. I år ska jag förverkliga mina drömmar och nå mina mål.

Jag har skrivit om det tidigare :-)  Varför inte se varje dag, varje timme, varje stund som en ny början, som en möjlighet att börja på något nytt eller avsluta det som är påbörjat. Varje stund är en stund då man har möjlighet att leva livet till fullo och förverkliga sina mål. Det enda som krävs är att göra det. Det enda som hindrar oss är rädslan för att misslyckas.

Håll kvar känslan av att livet är fullt av möjligheter, inte bara de första dagarna i januari utan resten av året så garanterar jag att 2013 kommer att bli ditt bästa år någonsin.

Häng med på vägen som leder åt det håll ögonen är fästa vid kroppen - frammåt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar